Breaking Loading... → Read

Timmie van Diepen: “The Flemish government that has to 'reboot'? That sounds like the advice of the IT department: have you restarted yet? That is never a guarantee of success”

Political Leaning Analysis
Left Center Right
Score: -0.29Center / Neutral

Melissa Depraetere keert maandag terug naar een Vlaamse regering met blauwe plekken, ziet politiek journalist Timmie van Diepen. “De ruzie van twee weken geleden zindert er nog na. Vooral bij de N-VA, waar de vileine zinnetjes uit het eigen kamp hard binnenkwamen. Volgens Hans Bonte (Vooruit) is het tijd “om even te bezinnen, om te rebooten”. Dat klinkt als het advies van de IT-afdeling als je computer vastloopt: heeft u al herstart? Een garantie op succes is dat nooit.”