Na ruim drie jaar neemt nieuwslezeres Chaima Saysay (36) afscheid van de Radio 2-ochtendshow ‘Goeiemorgen Morgen!’. Vrijdagochtend richtte ze zich in een emotionele speech tot de luisteraars én haar collega’s, onder wie boezemvriend en DJ Peter Van de Veire (54). “Ik had nog jaren willen blijven. Maar soms komt er een kans voorbij die je niet mag laten liggen.”
Emotional farewell at Radio 2, newsreader Chaima Saysay leaves: “I would have liked to stay for years”
Political Leaning Analysis
Score: -0.29 •
Center / Neutral
Left
Center
Right